Маркетинговий консультант Кріс Жуковскі вважає, що розпочалася нова "золота ера" інді-ігор
Аватар користувача
Максим Журба

Маркетинговий консультант Кріс Жуковскі вважає, що розпочалася нова "золота ера" інді-ігор

Незважаючи на труднощі в ігровій індустрії, експерт зі Steam, Кріс Жуковскі вважає, що розпочалася нова "золота ера" інді-ігор, яку більшість розробників не помічають, оскільки її рушійною силою стали невеликі, але успішні проєкти.

Головне:

▪️ Steam переживає нову "золоту еру" — інді‑ігри, які робляться швидко та дешево, користуються великим попитом.

▪️Гравці віддають перевагу веселощам, а не ідеальній графіці, тому успішними стають навіть "сирі" проєкти.

▪️Розробники можуть експериментувати з масштабами ігор і швидко реагувати на тренди, але це не гарантує успіху.

Деталі:

Кріс Жуковскі — експерт зі Steam, незалежний розробник і маркетинговий консультант, який спеціалізується на ігровій індустрії, зокрема інді-іграх​

Феномен "Великого з'єднання"

У своєму блозі Жуковскі порівнює поточну ситуацію з "Великим з'єднанням" планет — рідкісним збігом апетитів гравців, гнучких ідей та перевірених трендів. Останнє таке "з'єднання" відбулося в 2021 році, коли вийшла гра Vampire Survivors, яка спричинила хвилю рогалайків у стилі Survivors, які користувачі Steam миттєво розкуповували.​

Популярні жанри та успішні проєкти

Зараз багато жанрів переживають підйом. Спільною рисою практично всіх цих ігор є те, що їх можна або було зроблено дуже швидко та дешево за стандартами розробки ігор. Серед прикладів:​

  • Peak — більшу частину гри створено за місяць, а продано понад 10 мільйонів копій​
  • Megabonk — приклад "другого покоління Vampire Survivors", що повертається до жадоби гравців до хаосу, наповненого рогалайк-елементами​
  • Desktop Defender — автобатлер та idle-гра у лінійці побічних ігор​
  • Baby Steps та Get To Work — "rage games", спроєктовані для створення кліпів на Twitch, YouTube та TikTok​

Жахастики ще актуальні

Жахи все ще популярні, зазначає Жуковскі, посилаючись на ігри на кшталт Escape the Backrooms та Backrooms Escape Together. Критично важливо те, що фанати приймають ігри жахів, які трохи "недошліфовані", без зайвих питань.​

Веселощі важливіші за графіку

Гравці не відмовилися від ідеї веселих, але "шорстких" ігор, стверджує Жуковскі. Гравці Steam хочуть насамперед веселощів, і для їх забезпечення не потрібна бездоганна графіка чи ідеальне полірування. Жанри настільки веселі, що гравці не звертають уваги на графіку та полірування, їм потрібен лише щільний, веселий та глибокий геймплей.​

Статистика та ризики

Ці ігри "Великого з'єднання" становили лише 14% найпопулярніших ігор на останньому Steam Next Fest. Більшість все ще складають ігри на виживання, крафт, будівництво, мультиплеєрні ігри та інші основні продукти Steam, включно з "іграми, розробка яких займає вічність". Жуковскі попереджає: "Цілком імовірно, що ваша гра Великого з'єднання все одно провалиться".​

Переваги для розробників

Використовуючи невеликі ігри з великою потенційною аудиторією, розробники мають можливість створювати коротші ігри з гіршою графікою та потенційно отримувати більше, працюючи менше. Це такий самий ризик, як і будь-яка інша гра, але це може бути тримісячний ризик замість трирічного.​

Погляд на тренди

Жуковскі не погоджується з негативним відношенням до "погоні за трендами". Покупці Steam справді дуже хочуть таких ігор, розробники годують голодних гравців, які шукають нові ігри та потребують їх створення. Так, ці ігри є трендом, і тренди колись закінчаться, але саме так виглядає перебування на передовій культури. Ігри — це яскрава, постійно еволюційна форма мистецтва, і варто бути вдячними за наявність трендів, за якими можна ганятися.

Джерело: The optimistic view that indie games are in a golden age right now