Головне:
- Компанія впевнена у продуктивності гри для ПК.
- Порт на Swtich відбувся без проблем.
- Реліз гри запланований на 27 лютого 2026 року.
Деталі:
Після запуску в лютому Monster Hunter Wilds зазнала помітних проблем із продуктивністю на ПК, що викликало критику з боку деяких.
Під час останньої сесії питань і відповідей щодо фінансових результатів Capcom запитали, чи існує ризик того, що Resident Evil Requiem зіткнеться з подібними проблемами, оскільки використовує ту саму технологію RE Engine.
Відповідь компанії
Компанія відповіла, заявивши, що оскільки Requiem відрізняється геймплеєм та архітектурою, вона не очікує жодного ризику подібних проблем із продуктивністю на ПК.
«Resident Evil Requiem відрізняється від Monster Hunter Wilds за ігровим процесом, архітектурою системи та мережевими функціями», — повідомили представники компанії.
"Наразі ми не очікуємо подібних ризиків. Ми розробляємо гру, щоб забезпечити плавний ігровий досвід на широкому діапазоні специфікацій пк".
Деталі випуску
Resident Evil Requiem вийде 27 лютого для PS5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch 2 та ПК.
Щодо перенесення RE Engine на Nintendo Switch 2, директор Коші Наканіш припустив, що робота з перенесенням Requiem на платформу пройшла легше, ніж очікувалося.
"Ну, гра вже створювалася досить масштабовано, тому це не було надто складно для консольних платформ, а також високопродуктивних ПК з трасуванням променів і подібним, тому додавання Switch 2 до цього переліку було лише питанням масштабування в інше місце, а не особливо величезним викликом".
Джерело: videogameschronicle

