Головне
- Компанія відзвітувала про 10,36 млн проданих консолей Switch 2 та 20,62 млн проданих ігор. Це найкращий старт в історії компанії
- Перше покоління Switch продалося накладом 1,89 млн консолей, а ігор — 61,56 млн (тут варто зауважити, що Switch 2 також підтримує ігри для Switch)
- Доходи компанії зросли на 110%, а чистий прибуток — на 83,1% порівняно з першим півріччям попереднього року
- Кількість передплатників Nintendo Switch Online — 34 млн
Деталі
Nintendo опублікувала свій регулярний звіт акціонерам щодо фінансового становища компанії. Неабиякі показники продажів Switch 2 перевищили очікування менеджменту, тож там покращили прогнози на майбутні періоди (під кінець року очікують продати 19 млн нових консолей), а також збільшили кількість дивідендів на акцію втричі. Вітаємо вас, якщо ви тримаєте акції Nintendo, що тут ще сказати.
Якщо ж ви тримаєте лише джойкони (або навіть і ні), то цікавішими для вас будуть інші факти зі звіту. Зокрема, 9 з 10 покупців Switch 2 мають також і Mario Kart World, що доводить правильність ставки Nintendo на запуск консолі саме разом з цією грою (хоча вона й отримала свою порцію критики).
Donkey Kong Bananza також добре сприйняли гравці — компанія продала 2,6 млн копій за перші 12 тижнів з релізу, що означає чверть власників Switch 2 мають гру, доволі непоганий показник.
84% покупців Nintendo Switch 2 — це люди, які перейшли з попереднього покоління, а 16% — повністю нові гравці. При чому, в компанії відмічають, що зі старих гравців на нову консоль перейшли не лише хардкорні фанати, але й ті, хто приєднався до екосистеми Nintendo не так давно.
Nintendo не планує припиняти продажі попереднього покоління Switch, поки зберігається достатній попит. Також компанія поділилася, що Nintendo Account має понад 400 млн гравців по всьому світу, з них активно грає 128 млн, а має передплату Nintendo Switch Online — 34 млн гравців.
Нашим ідеалом є цикл, в якому перша гра Nintendo стає для людини приємним спогадом дитинства. Пізніше, вже як батьки, вони грають в ігри Nintendo зі своїми дітьми. А зрештою, як бабусі й дідусі, вони можуть проводити час зі своїми онуками, граючи з будівельними кубиками My Mario або читаючи їм книжки з малюнками. Саме такого зв'язку зі споживачами, що охоплює кілька поколінь, ми і прагнемо досягти.
Тож компанія планує розширювати свою присутність в усіх медіпросторах. Там відзначають, що підхід Nintendo вирізняється тим, що вони не лише ліцензують свої бренди для створення контенту, але й фінансують та глибоко залучені у виробництво: йдеться, наприклад, про участь Шіґеру Міямото у екранізаціях Super Mario Brothers Movie та майбутньої стрічки за The Legend of Zelda.
Загалом, майбутнє виглядає безхмарно для Nintendo, і сподіваємося, що колись там все-таки побачать існування українського ринку, на який варто звернути увагу.

