👀 Хідео Коджіма вважає, що OD буде чимось абсолютно унікальним
Аватар користувача
Максим Журба

👀 Хідео Коджіма вважає, що OD буде чимось абсолютно унікальним

У нещодавньому інтерв’ю автор поділився думками про свої майбутні ігри OD.

Головне:

  • Коджіма хоче створити революцію
  • Реліз навряд чи скоро.

Деталі:

У інтерв'ю Ananweb Коджіма трішки поділився деталями майбутніх ігор OD.

Коджіма зазначив, що гра буде абсолютно унікальною і не схожою на те, у що хтось грав раніше, і що він ще не впевнений, чи буде кінцевий продукт працювати.

«Я ще не можу сказати напевно, що це буде, і не знаю, чи вийде вона», — сказав він 

«Ми створювали стелс-ігри та ігри-доставки, які не були схожі на нічого раніше, але з точки зору системи вони були схожі на інші ігри. Цього разу ми намагаємося змінити модель обслуговування з нуля, тому це буде досить складно. Ми наповнили трейлер підказками, тож якщо ви поміркуєте над ними, можливо, ви зрозумієте».

OD

Проєкт створює Kojima Productions у партнерстві з Xbox: використовується Unreal Engine 5, хмарні можливості екосистеми Xbox і технології на кшталт MetaHuman, щоб дати максимально кінематографічну, «живу» присутність акторів у кадрі. 
У ролях заявлені Софія Лілліс, Гантер Шафер та Удо Кієр, а до написання й концепції залучений режисер горор‑фільмів Джордан Піл, тож OD будується на перетині кіно й інтерактиву

Це експериментальний горор-проєкт Хідео Коджіми, який позиціонують як щось проміжне між відеогрою та новим видом медіа‑досвіду. Йдеться не просто про черговий сюжетний горор, а про спробу переосмислити сам формат: як подається історія, як працює сервісна модель, як залучаються глядачі/гравці.

Зараз OD перебуває у стадії активної розробки. Усі відомості про гру можна підсумувати як горор-антологію, створену як спільну роботу ігрової й кіноіндустрій.