Головне:
- Альберто М’єльго запевняє, що його команда не використовувала ШІ.
- Він також різко висловився, щодо нещодавнього скандалу навколо викрадених артматеріалів.
Деталі:
Альберто М’єльго — іспанський режисер, аніматор і художник, відомий роботою над проєктами на кшталт Любов, Смерть та Роботи і Людина-павук: Навколо всесвіту. У 2022 отримав «Оскар» за найкращий анімаційний короткометражний фільм Склоочисник.
Альберто М’єльго заявляє, що короткометражний фільм «Марафон» не створений за допомогою штучного інтелекту
Нові коментарі з'явилися в Instagram-акаунті Альберто М’єльго, де він опублікував кадри з короткометражки «Marathon» і звернувся до людей, які припустили, що фільм був зроблений за допомогою інструментів штучного інтелекту. У підписі він рішуче відкидає цю ідею, підкреслюючи, скільки людей працювало над проєктом і скільки часу це зайняло.
У підписі до свого допису М’єльго пише:
«Не можу повірити, що ми дійшли до того, що я мушу це пояснювати, але ось що: це не ШІ. АГОВ.
Все, що ви бачите в цьому фільмі: картини, анімації, 2D- та 3D-роботи, композиції та рендери, зроблені величезною командою — 155 неймовірних людей, які працювали безліч годин, днів, місяців... Так, наша ахіллесова п’ята — час.»
«Я справді люблю цей маленький фільм. Багато хто з вас запитує мене, що я думаю про штучний інтелект... Чесно кажучи, я не маю уявлення. Але одне я знаю напевно: штучний інтелект ніколи не забере моє (ваше) бажання чи радість від створення мистецтва та малювання. Цю частину ніколи не замінити.
(Цей текст було люб'язно відредаговано за допомогою ChatGPT)».
У коментарях згадали про інцидент щодо крадених артматеріалів, який вибухнув у травні, коли незалежна художниця заявила, що її роботу використали без дозволу.
Тоді шотландська мисткиня Ферн "Antireal" Гук повідомила, що в новій грі Bungie були «ассети, взяті з її дизайнів плакатів», створених раніше. Після цього інциденту студія перепросила перед художницею та визнала помилку.
Спочатку М’єльго відповів коротко та різко, показуючи своє невдоволення всією цією розмовою. Найбільше його дратує те, що роки важкої праці можуть бути «затьмарені» тим, що він називає «сфінктерною пресою та читачами заголовків».
«А знаєте, що я ненавиджу найбільше? Працювати над чимось роками, щоб створити щось класне, і щоб це затьмарила сфінктерна преса й читачі заголовків», — відповів М’єльго. «Іди гуляй.»
У довшому коментарі до того ж користувача М’єльго детальніше розповідає, як він бачить історію з плагіатом і її зв’язок зі своєю командою.
У ще довшій відповіді він звинувачує коментатора у спробах роздмухати скандал і називає його «інформатором, шукачем правди». Він каже, що той помиляється і дезінформований.
Він також чітко розмежовує цю проблему з текстурами і роботою своєї команди над кінематографічним роликом. М’єльго каже, що жоден текст або шрифти з цієї проблемної текстури ніколи не доходили до його команди. Він додає, що команда Bungie, з якою він працював, була фантастичною, а робота, виконана раніше, була «чортівськи видатною».
«Розумію, що тобі подобається роздмухувати скандали, отже тримай: інформатор, шукач правди. Це мій акаунт, і ось моя думка: ти помиляєшся і дезінформований,» — відповів М’єльго
«Ніяких матеріалів. Наскільки я знаю, Bungie випадково використала текстуру, переважно з типографією і шрифтами, загублену у величезному творчому процесі.»
«Вся ця срака була справжньою помилкою, надмірно роздмухана людьми на кшталт тебе і голодною пресою. Попри це, тоді ні один текст чи шрифт не потрапили до нашої команди. Команда Bungie фантастична, і робота, яку вони виконали до нас, була чортівськи видатною. Мені було приємно з ними працювати.»
Наразі Bungie продовжує працювати над грою, та нещодавно оголосила у Discord сервері гри про новий 4-й плей-тест, який очікується у грудні.
А реліз Marathon тим часом все ще запланований на 2026 й рік.

