📈 Дохід PlayStation у Steam перевищив $1 млрд, — аналітики
Аватар користувача
Олесь Очеретяний

📈 Дохід PlayStation у Steam перевищив $1 млрд, — аналітики

Реліз своїх ексклюзивів на ПК приніс PlayStation доволі значний дохід, який також довелося розділити з Valve

Головне:

  • Згідно з дослідженням аналітиків продажі ігор від PlayStation у Steam принесли Sony понад $1 млрд
  • Зі свого боку Valve теж не залишилася осторонь та отримала з цього свої непогані відсотки

Деталі:

Стратегія Sony з випуском своїх ексклюзивних ігор для консолей PlayStation у Steam видається доволі добре окупає себе.

Згідно з нещодавнім звітом аналітичної компанії Alinea Analytics продажі ігор PlayStation на платформі від Valve принесли Sony близько $1,2 млрд. До того ж це з врахуванням відрахувань на користь платформи Гейба Ньюелла.

Загалом аналітики оцінили дохід з продажів ігор PlayStation у майже $1,5 млрд. З цієї суми самій Sony дісталася левова частка у вигляді $1,2 млрд. Решта суми — близько $350 млн — відійшла на користь Valve.

Тут варто відзначити, що остання забирає з продажів ігор у Steam 30% від прибутку. Однак цей коефіцієнт залежно від динаміки продажів зменшується. Коли продажі сягають $10 млн Valve уже забирає собі 25%, а після $50 млн 20%.

Щодо самих продажів проєктів PlayStation у Steam, то загалом різноманітні ігри компанії розійшлися лише на цій платформі накладом у понад 43 млн копій.

Водночас найпродаванішим проєктом стала Helldivers II. Продажі цієї багатокористувацької гри сягнули 12,7 млн копій.

На зображенні нижче можна побачити пʼятірку найпродаваніших проєктів PlayStation у Steam.

Водночас аналітики з Alinea Analytics відзначають, що стратегія випуску ексклюзивів PlayStation у Steam останнім часом може не надто вражати.

Аудиторія, яка колись була в захваті від можливості вперше випробувати ці ігри, в основному вже була задоволена. Пізніші релізи (ігор на ПК у порівнянні з консолями), природно, мають меншу потенційну аудиторію, і наші оцінки чітко це показують.

Зрештою на це вказують дані звіту, де можна побачити, що коли перші ігри PlayStation почали зʼявлятися у Steam це викликало справжній ажіотаж. Однак з часом це почало викликати все менше захвату серед гравців.

Наприклад God of War за 427 днів зі свого релізу у Steam розійшлася накладом у 2,5 млн копій. Водночас результати God of War Ragnarök за той самий період у 2,5 раза гірші. Схожа ситуація також з дилогією Marvel’s Spider-Man.

Водночас приклад Helldivers II демонструє, що одночасний реліз ігор у Steam та на PlayStation навпаки «підігрує» загальному ажіотажу та приносить доволі хороші продажі.

Однак в цілому така динаміка може призвести до того, що PlayStation згодом може переглянути свою політику з релізом ігор за межами своїх консолей.