🥀 Sandfall розкрила, скільки коштувала розробка Clair Obscur: Expedition 33
Аватар користувача
Олександра

🥀 Sandfall розкрила, скільки коштувала розробка Clair Obscur: Expedition 33

Розробка гри коштувала менше, ніж припускали аналітики.

Головне:

  • Напередодні The Game Awards 2025 у New York Times вийшла велика стаття про Clair Obscur: Expedition 33.
  • Студія Sandfall Interactive також поділилась деталями щодо бюджету на розробку гри.

Деталі:

Розробка Clair Obscur: Expedition 33 обійшлась менше ніж 10 млн доларів, пише New York Times.

Щоб досягти цієї мети, студія вирішила не робити відкритий світ. Замість цього використовували інші класичні дизайнерські рішення для RPG, такі як проведення битв на спеціальних «аренах», а не у відкритому світі, та створення карти як мініатюрної версії світу, який можна досліджувати.

Зараз ми маємо технологію, щоб створювати такі ігри з відносно невеликою командою. Такі ігри з'являються. Нам пощастило, що ми почали раніше,

зазначив креативний директор Sandfall Interactive Гійом Брош.

Отримавши фінансування від видавця, Sandfall збільшила основну команду до 30 осіб, передавши анімацію боїв на аутсорсинг невеликій команді в Кореї та залучивши зовнішні студії для виконання допоміжних функцій, таких як локалізація та маркетинг.

З моменту виходу у квітні Clair Obscur продалася тиражем понад 5 мільйонів копій по всьому світу. Вона також була номінована на численні нагороди, включаючи «Гру року» на The Game Awards.

Нагадаємо, 12 грудня о 03:00 за Києвом відбудеться церемонія нагородження The Game Awards 2025. Лідерами за кількістю номінацій стали Clair Obscur: Expedition 33 та Death Stranding 2: On the Beach.